BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Feb 14, 2012

MUZIK YANG BUAT KITA SEDIH.


















aku suka bonar dengar muzik macam gini.... bukan dengar untuk menangis tapi sekadar relakskan minda... huhu. sebenarnya banyak lagi muzik2 yang sedih cam gini..., xsanggup aku mendengarnya, habis airmata aku nanti..hahaha..  biasanya kaum hawa la yang mudah sangat nangis dengar muzik sebegini... kaum Adam?? jangan harap la... depa menangis sbb2 yg tertentu ja.. kalau ada, angkat tangan....

Kalau dalam movie, filem, drama, video dan sewaktu dengannya mesti diorang akan pakai muzik2 yang sedih macam ni dalam babak yang sedih... itulah yang buat penonton sampai nangis, kalau tanpa lagu agak2 korang akan nangis tak...??? hehe.. rasanya sesuatu cerita yang berjaya buat penonton tu nangis sebab ada babak sedih beserta dengan muzik yang sedih.... kalau babak sedih muzik rock xjadi la beb... hahaha..

kalau dalam novel la kan, untuk buat para pembaca yang membaca sampai nangis pulak cam mana eh...??
mungkin melalui kata2 kot...






0 COMMENT. ( ^_^ ):