BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Sep 7, 2012

KELUHAN SMS DARI SI DIA.



" Geram betul dengan bf aku tu, aku text tak balas..." keluh kawanku.

" kadang2 Lelaki ni tak suka berSMS" Celahku.

" dahla lambat balas, aku antar mesej panjang2, aku dak letak dah tanda soal tapi dia jawab sepatah dua ja.. geram betul"keluh kawanku lagi.

" wei, lelaki tu simple, tak macam kita complex, kita ni suka kan berkias bagai, tapi depa idok la faham mana apa yang kita cakap kan..?? ko perasan x...??" celahku lagi.

"A'ah..memang pon... aku ni beriya2 ingat dia faham apa yang aku cakap, tapi respon dia macam tak da pape pon.. Wei, aku rasa nak bawa ko la p jumpa bf aku, aku nak suh ko tengok dia, dia tu betul ke suka kat aku, sebab dia kata suka kat aku tp tak pernah pon dia kata dia cinta aku, aku yang selalu terhegeh2 selalu kata kat dia " kata kawanku.


" Amboi....ko Ingat aku ni paranormal ke yang boleh baca hati orang..???? haha...
Wei, sesetengah lelaki memang macam tu wei,  susah sangat dia nak luahkan perkataan tu... sebenarnya, dia tunjuk perasaan cinta kat ko tu dengan cara dia sendiri tapi, kita perempuan ni tidok la tahu...mano la tau bahasa tubuh lelaki, atau apa2 pon.. kita nak dengar dari mulut dia sendiri, tapi dia susah la plk nak luahkan... Kita ni nak jugak dia bagitau kat kita kan....Pastu kita ni jadila pikir yang bukan2.. Tapi takkan kita nak paksa dia bagitau kat kita kan... hayoyo... So,ko tunggu dan lihat ja...haha.." balasku.


" betul jugak ehhh...."



* DAH MACAM CIKGU CINTA LA PULAK AKU NI.



0 COMMENT. ( ^_^ ):