BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Sep 20, 2012

LELAKI MENANGIS??



" kalau lelaki menangis, mereka kata pondan, lembut dan sebagainya tapi kalau pompuan nangis mereka kata comel..ini tidak adil!! "

Ini merupakan status fb salah seorang kenalan kat fb aku.... Betul k macam tu..???
Memang la, aku ada terdengar jugak di sekeliling aku ni mereka mengatakan lelaki pondan la kalau menangis...

Kalau pompuan memang la, air mata tu bagaikan dah sebati dengan dia.. takleh nak pisahkan.. aku ni hari2 nangis tau...bukan tanda aku tak kuat ka apa ka.... Aku nangis sebab nak luahkan apa yang aku rasa kat hati aku ni..time aku happy aku nangis time sedih pon aku nangis.. alamak ai...memang hati aku ni kecil sangat..

But bagi aku..lelaki yang menangis tu tanda hati dia lembut, bukan dia yang lembut tau....dan juga tanda bagaimana perasaan(emotion) ikhlas diungkapkan...diluahkan... Dan sangat comel kalau lelaki menangis...kan kan kan... hahaha..tapi adik lelaki aku menangis, aku gelakkan dia sam bil aku kata 
" fuyoo..menagis..."..  Naik berang dia jadinya...

Lelaki nangis bersebab, kalu pompuan nangis kadang2 tak bersebab tau.. kalau dia nak nangis, nangis je...macam aku suka nangis time nak tido, bukan nangis depan orang awam tau... tujuannya untuk lepaskan stress dalam diri ni...

Satu lagi aku suka nangis dalam hujan...air mata keluar dengan sendirinya... aku suka jalan lenggan2 dalam hujan semata2 nak mandi hujan..haha.. Kamu semua ada perangai yg pelik2 macam aku ni x..?

* citer yg bosan, orang lain dok tido aku dok menaip...




2 COMMENT. ( ^_^ ):

otai_bosan said...

tak salah lelaki menangis

farazura said...

betul2..