BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Jul 31, 2011

Selamat menyambut Bulan Ramadhan AL-Mubarak.

pejam celik pejam celik esok dah pon puasa... best nyer... time bulan ramadhan aku dapat makan kegemaran aku iaitu akod... time bulan lain susah nak jumpa.. sekarang belambak2 kat pasar ramadhan...... lagi 1, air... wah.. bukan main banyak lagi, macam2 ada... macam astro..

Aku harap bulan ramadhan kali ni jadi bulan yang paling bermakna bagiku....
tahun lepas aku berpuasa kat universiti, xbest langsung... hehe.. xbaik kau ni, spttnya kna bersyukur sbb boleh jugak makan.. bukannya xleh.. tapi yang xbestnya xleh berkumpul ramai2 bersama dengan family... aku makan dengan romate aku jer kadang sorang2 kalu dia makan kat luar... lagi satu xder pon rasa macam di bulan ramadhan sebab laut pauk macam biasa, xder yang speacial. macam yang ada kat bazar ramadhan...
kadang2 aku pegi keluar jugak cari makan kat bazar kg kerinchi... asal pegi bazar jer, macam2 la kita tengok makanan 2 n rasa nak beli, padahal beli banyak2 bukannya makan semuanya... lepas 2 membazir plk... uit... membazir 2 amalan nyaitan...

disebabkan aku tahu kalu aku g mesti aku xdapat kawal nafsu makan aku ni, mesti macam nk beli jadi aku kurangkan duit poket aku, aku bawa sikit jer duit kalu nak g sana... huhu cam 2 la cara aku.. kalu ada duit lebih sikit, boros nak beli itulah inilah...



XSABAR NAK TUNGGU RAYA PULAK...

0 COMMENT. ( ^_^ ):