Feb 6, 2016

Kisah housemate part 7


Hjg minggu aku dk rmh sambil buat kerja office, dia? Chichi prnh cerita xprnh tgk dia keluar time cuti, kdg hari raya pon dia xprnh kemana2. Dia setia dgn bilik & tv dia. Mgkin dia tiada family xtau la aku. Aku nampak dia menyanyi gumbira loncat2 nk msk bilik lps tu baling something, entah xtau apa benda yg dibaling. Then dia pandang aku menjeling mcm xpuas hati. Biliknya selalu gelap, jd xnmpak apa2. Dia suka pasang lagu berulang2 sampaikan aku dh blh ikut. Sbnrnya aku ni jns perhatikan org juga, aku prnh ambik subject psikologi sbb tu xblh nk buang sft2 observe org sekeliling. Aku yakin mgkin dia berpenyakit. Kalau tidak tgkahlakunya xkanlah blh jd mcm tu. Jd aku research tgkahlaku dia mirip penyakit Obsessive compulsive disorder OCD.

-Bersambung

No comments:

TEMPAHAN PAKAIAN DAN ALTERATION MURAH-MURAH

🤷Ada kain pasang tapi tak tahu nak tempah kat tukang jahit mana?  🤷‍♀Ada masalah saiz besar (xxl ke atas) tapi takut tukang jahit taknak a...