Feb 6, 2016

Kisah Housemate part 2



Hari demi hari berjalan spt biasa. Pg jam 9 g kerja, blk jam 6 ptg. Roommate aku 2 org lg tu selalu kerja shift. Blk mlm dlm jam 10 @ 11. Jd, akulah yg byk mengadap dia. Time aku memasak mlm tu dia ada perhatikan aku, aku buat dek je, dh dia ada mata mstilah dia pandang. Lps msk & mkn nk bsh pinggan. Opss! Aku tersalah guna sbn bsh pggn yg dia punya. Ada dua dkt sink tp aku main terjah ja, igtkn yg chichi punya, rpanya yg satu lg. Dlm hati aku "Xpala kot, terslh". Lps mkn aku msk blk, dia plk keluar. Kelihatan dia membebel psl sbn dia org sentuh kot. Aku keluar buat2 nk pi minum air. So, aku ckplh kt dia aku terguna sbn dia. Dia elok ja. Senyum manis ja. Bila aku msk blk plk, aku dgr suara dia dk membebel lg. "Guna sabun org, sabun sendiri xblh nk beli ke" lbh krg gitula aku dgr dia dk ulg2. Lps dr tu aku mula berhati2. Xnk terguna mahupon sentuh brg dia. Salah aku jg kan.

No comments:

TEMPAHAN PAKAIAN DAN ALTERATION MURAH-MURAH

🤷Ada kain pasang tapi tak tahu nak tempah kat tukang jahit mana?  🤷‍♀Ada masalah saiz besar (xxl ke atas) tapi takut tukang jahit taknak a...