BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Jul 23, 2014

Melintas Depan Orang Solat.

Bila singgah solat dimana-mana,aku selalu resah bila dapat saf belakang,. Aku tidak berapa suka orang melintas depan ketika aku sedang solat. Walaupun dia sudah menunduk dan meraendahkan sebelah tangan macam orang minta lalu. Entah,aku rasakan ia tidak beradap, sudah banyak kali berlaku pada aku. Ia buat solat aku tidak khusyuk,ia juga buat aku bersangka yang bukan bukan tentang orang yang melintas dihadapanku. Aku fikir mereka tidak hormat aku dan tak pandang aku.

Aku juga pernah melintas depan orang solat sebab masa tu darurat nak cepat tapi rasa bersalah pula dengan orang itu. Ia macam tidak sopan dan tidak ada etika. Jadi jangan melintas sesuka hati di hadapan orang solat. Tunggu sehingga orang tu siap solat, bukannya lama, beberapa saat sahaja.

0 COMMENT. ( ^_^ ):