BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Nov 17, 2012

JOM MERAWAT HATI KITA.

DISORDERKAH??



Assalamualaikum pembaca tersayang…hehe( bajet ramai pembaca).

Aku nak tanya kamu semua la… Pernah tak ada ketika tu korang rasa hidup korang Kosong ja… Macam lagu Najwa Latif tu..Kosong…Kosong…Oh…haha..

Kadang2 aku rasa pelik, adakalanya aku rasa sedih yang tidak bersebab.. Dah puas aku mencari jawapannya mengapakah aku bersedih… Tapi aku masih tidak ketemui jawapannya.. Memang tidak dinafikan pantang nampak orang, senyuman selalu dan mampu lagi terukir.. Tapi pada masa yang sama hati aku berasa sedih… Bila aku sedih..Mulalah semangat aku hilang..Pastu mulalah kerja2 yang melambak hanya jadi tontonan aku ja… Adakah aku dalam disorder??  No, no no, takkan sesekali aku biarkan disorder menghampiri aku… Tak kirala disorder apa sekalipon… Nasib baik aku sedar dengan ni semua..Kalau tak, ia makin berterusan… Ok, akanku tanganinya dengan segera..Faithing..!! Jom rawat hati kita…hehe

OK, kesimpulannya disini.. kalau korang sedar @ menyedari korang dalam perasaan yang negatif.. Korang jangan biarkan saja ia menguasai diri korang..Korang kena bagi solution pd diri kita sendiri… lihat apa yg jadi punca..dan cari solution utk masalah yg kita hadapi..


4 COMMENT. ( ^_^ ):

alia syuhada said...

Nice sharing :)Cara senang nak rawat hati pergi hospital,bedah, hehe*gurau2*btw,alia singgah sini, hope sudi singgah sini balik :) http://alia-adasyuha96.blogspot.com/2012/11/klinik-jiwa-part-1.html

farazura said...

haha.. Alia ni..
akay, Sy jelajah blog alia balik..

QweensheesZ said...

hahaha..sye pon tak suka ngan neelofa..same arrr kiterr..
die sombong n suka carik kontroversi..islam pd KP je rupe..

farazura said...

haish...xbaik...hehe