Feb 6, 2016

Kisah Housemate part 5


2 org kawan aku nak menumpang rmh sewa aku sbb ada kerja selama 4 hari di Selangor. Aku minta izin dgn dia kwn nk dk dlm 4 hari gitu. Dia just kata "ok". Baru semalam kwn tmpg, kwn aku kata takut tgk dia, dia tgk kwn aku semacam ja. Kwn aku dk menyorot dlm blk kalau dia msk dlm bilik baru keluar tp dia kerap keluar dr bilik bila dgr suara kwn aku. Aku pon xmengerti mengapa sedemikian. Semakin hari kami semakin takut nk dok dlm rmh tu. Kami xtahu sampai bila blh berthn. Bg kami rumah tu mcm rumah puaka. Yg berhantu bukan makhluk halus tp dia.

Bersambung..

No comments:

TEMPAHAN PAKAIAN DAN ALTERATION MURAH-MURAH

🤷Ada kain pasang tapi tak tahu nak tempah kat tukang jahit mana?  🤷‍♀Ada masalah saiz besar (xxl ke atas) tapi takut tukang jahit taknak a...