BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Jan 9, 2014

Tentang Exam


Kalau la exam tu boleh pakai taip ja jawapan dalam laptop, bukan menulis atas kertas..

Inilah keluhan setiap kali tiba musim exam.. Menaip aku rajin, menulis...fail.. Tangan aku tidak kuat untuk menulis banyak2... ditambah pula dengan gangguan tangan yang cepat berpeluh dan gatal2 apabila berada dalam suhu yang sejuk.. Sampai masa aku tidak mampu lagi meneruskan matlamatku untuk menulis dan terus menulis selagi ada idea.. di saat itu, hanyalah redha yang ku panjatkan.. (mcm serius ja). Dahla tulisan macam kak Ton, dah tolak markah situ..

Sedar tak sedar, musim exam atau pelajar selalu dikatkannya dengan musim berperang bakal meninggalkanku buat selama-lamanya.. saya pasti merinduinya nanti..

Nasib baik sem ni tidak ada paper delay, tapi yang pastinya trauma lewat ke exam yang pernah aku ceritakan sebelum ni masih tetap utuh dalam kepala, aku takut untuk tidur, takut tidak sedar bila nak g exam.. kecuali ada orang yang betul2 aku percaya akan kejutkan aku..

*Selamat menduduki final exam..


Semangat bergambar, Dah tak hiraukan orang ramai yang lalu lalang



(Kredit to NAM edit gambar yang comel ini?


0 COMMENT. ( ^_^ ):