BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Nov 20, 2013

Cerita di Putrajaya

Last week, Kami p melawat Putrajaya, pergi cuci mata dan perkara yang wajib ialah tangkap gambar..  Sebelum ni dah p, tapi bukan bertiga.. Sampai kat Masjid Tuanku Mizan kawan aku bertanya siapa yang nak akad nikah kat masjid ni... Aku menjawab kita bertigalah.. akad nikah sama-sama.. haha... InsyaAllah, dalam hati memang ada niat nak akad nikah kat situ.. Kami juga plan nak p tangkap gambar kat Putrajaya bila kitorang nak grad nanti.. 

Dulu pernah praktikal kat JPA, sewa rumah kat presint 11.. Tapi tidak mempunyai masa p melawat kawasan Putrajaya.. melawat Alamanda ja..hehe..maklumla sibuk praktikal, hujung minggu rehat lagipon tidak ada kenderaan sendiri itulah yang menjadi masalah untuk aku melencong kat kawasan Putrajaya ni.. 

Kata kakakku, bukan ada apa pon kat Putrajaya..itu baginya.. Bagi aku yang suka lihat bangunan-bangunan ni sebaliknya.. Aku suka lihat reka bentuk bangunan tu cantik2.. Sempat juga aku berangan kalau jodoh aku orang situ, keluar setiap malam tengok bangunan-bangunan yang indah disitu.. haha..













Kata kawanku( kak su ) yg bawa kitorang ke sini ni, kami kanak-kanak ribena yang susah untuk  dijaga..melencong sana, melencong sini.. hehe..thanks kak su bawa kami kesini..



2 COMMENT. ( ^_^ ):

Nur Imani said...

so sweet laa akak ni.. mcm comel jea :)

farazura said...

mcm comel ja 2, comel tak saya.. haha.. takda la Imani, biasa ja..