BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Jun 14, 2013

MIGRAINE DATANG LAGI!


Keyakinan diri untuk menjawab exam esok semakin lenyap dan pudar..

Migraine datang kembali menyelubungi hidup aku.. pagi tadi bila cahaya matahari memancar ke arahku terasa seperti kejutan elektrik dikepalaku… pagi tadi juga waktu makan..tekak terasa loya.. makanan tidak sempat untuk aku habiskan..sebab aku takut bila aku memaksa diri untuk makan dan terus makan..nanti termuntah depan kawa-kawan aku, menggegar la di meja tu sekejap..haha

Ia mungkin berpunca daripada tidurku yang tidak pernah teratur semenjak setiap kali bermulanya semester baru.. dan stress juga sentiasa menghampiriku biarpun aku tidak pernah sama sekali terdetik pon ingin bersama stress.. aku juga makan tak teratur, perutku ini terlalu cerewet dan sangat memilih apabila berdepan dengan makanan.. Disini amat susah untuk aku jumpa dengan makanan yang aku idamkan tidak seperti di kampung.. cakap apa sahaja mau makan, depan mata..toint2 timbul.. arhgg..


Kepala ni sekejap berdenyut, sekejap tidak.. amat susah untuk aku study.. tapi tidak mengapa mungkin ini ujian dari Tuhan.. Migraine ni akan hilang sebaik sahaja aku mula bergerak menyelesaikan masalah ini.. 

2 COMMENT. ( ^_^ ):

nurbijen said...

banyakkan rehat... moga cepat baik...

farazura said...

Thanks akak..