BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Apr 19, 2013

KEPULANGANKU DINANTIKAN.



Di pagi hari, tetapi tidaklah pagi sangat..
Aku tersedar dari tidur.. Ku mencapai handphone lalu membuka kotak mesej..
Ada mesej dari adik tersayang  yang tertulis ..

“ Kak..bila nak balik..? kak buat apa tu?”
“ Esok kak balik dengan abang J ” balasku ringkas..

Tak sampai seminit, mesej dibalas lagi..
“ kak.. cepatlah balik ya”
“Okay2” balasku ringkas kerana masih lagi dalam mamai..fikiran tidak dapat nak  fokus.

Jam 3, siang, baru sahaja ingin melabuhkan punggung untuk mengemas pakaian, kedengaran bunyi petikan gitar iaitu ringtone mesejku.. lagi sekali mencapai handphone, membuka kotak mesej dan membaca text yang tertulis..

“ Wei.. ko nak balik bila?, ko nak tahu iman sekarang dah makin pandai, aku yang ajar dia”
“  Berapa kali mau bilang ma..besok ma.. Yeke? Xsabar aku nak jumpa iman..” Balasku ringkas..

END..

*Nampaknya orang dirumah tak sabar menanti kepulanganku ke kampung halaman..kenapakah aku tak tahu.. Mungkin rindu dengan aku.. Aku juga rindu dengan family terutamanya iman. Esok aku akan pulang ke kampung.. tertanya-tanya ada ∆ atau tidak kpd keluargaku..



2 COMMENT. ( ^_^ ):

Nub Mohdtahir said...

balik mengundi ohhh

farazura said...

haha.. jom kita mengundi...