BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Jan 16, 2013

GOODBYE EXAM HALL.



Hai.. assalamualaikum pembaca tersayang…

My exam is over… yess…”EXAM HALL…GOODBYE” next sem jumpa lagi…hehe

Lega rasanya.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar, aku dah usaha semampunya selebihnya aku serahkan kepada Allah S.W.T. 

Memang betul jangkaan aku, sepanjang exam yang berderet2 macam tu aku tak cukup tido, aku hanya tido 2 jam sahaja dalam masa sehari kadang2 sejam ja dapat tido…huhu… tapi aku dah biasa tido lewat pon..biasa la tu bagi aku…

Ok,ini bermakna semester 5 sesi 2012/2013 juga dah berakhir, Cuma tunggu semester yang akan datang, next sem harus bekerja dengan lebih keras… fara ekau jangan cakap saja, ekau kena buat ya.. ingat no action no success… InsyaAllah…




0 COMMENT. ( ^_^ ):