BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Nov 15, 2012

Terbaiklah Hafiz Hamidun.


Semasa aku dengar muzik di radio… ada lagu ni diutarakan tp tak bagitau siapa empunya suara.... pastu aku terasa  nak download je lagu ni tapi aku tak tahu siapa penyanyi dia… Kebetulan aku tengok tv, masa tu ada siaran akustik hijrah… Aku tengok hafiz hamidun yang nyanyi… Yes.. saya dapat juga…. Rupanya byk lagi zikir terapi  dr hafiz hamidun... Terima Kasih Hafiz hamidun utk zikir ni...


Aku sangat suka mendengarnya… Alunan zikir yang begitu indah sehingga membuatkan aku terpukau lalu mengalirkan airmata… aku suka dengan alunan melodinya…. Dan ungkapan “ astagfirullahalazim”   "subahanallah" "Lailahaillallah" membuat aku jadi tenang… sekarang aku jadikan zikir ni sebagai penenang hati aku, kalau aku stress aku dengar zikir ni… Memang tak dinafikan ia berkesan…rasanya dah jatuh cinta pulak dengan suara zikir dari hafiz hamidun ni…. tapi bukan jatuh cinta pada hafiz hamidun ya…hehe.. 



0 COMMENT. ( ^_^ ):