BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Sep 7, 2012

KISAH CINTA : CINTA DAN NAFSU.

""



Seronok bila dapat jumpa dengan kawan2 dan borak2 dengan diorang.. Dalam sembang2 kosong tetiba jer kawan aku tanya soalan berbnyi..

" Wei, ko dah ada bf belum..??

Nasi yang nak aku masukkan dalam mulut tak jadi masuk....aku dah agak dah, kawan aku mesti tanya punyer pasal ni..




" Tipu la kau, takkan takde yang berkenang kat ko kat Universiti tu dan takkan kau takda yang berkenang" 

" Betul la wei takda.. kalau ada, ko orang yang pertama aku gtau ha... Lagipon aku belum bersedia lagi la..hati aku ni belum aku bukak untuk seseorang, kalau ada adala...haha" jawab aku sambil sengih2.

" Bf ko orang mana..?? Aku tanya soalan ni terus sebab aku tahu kalau kawan aku tanya pasal bf ni, dia mesti dah ada punyer...haha...


" Eh, ko tau mana aku dh ada bf?? tanya kawan aku.

" Eleh tengok muka pon dah tahu la.." jawabku.

" Eh, aku nak tanya ko kan, aku nak tahu betul ke bf aku tu dia taknak jumpa aku sebab dia bagi alasan macam ni... " SAYA TAK BOLE JUMPA DENGAN AWAK SELALU SEBAB NANTI SAYA TAKUT SAYA TAK BOLEH NAK KAWAL NAFSU SAYA MACAM ARI TU, SAYA TAK TAHAN TENGOK KAMU" Ko rasa dia kata tu betul ke dia saja2 bagi alasan kat aku, sebab aku tak rasa pon dia tu cakap betul, dia macam nak elak dari jumpa dengan aku jer, macam mana ni wei...??? Betul ke dia bgtau tu.. ko rasa mcm mana?? dahla tak bole jumpa, aku rindu kat dia wei... Ko kan belajar psikologi, cuba ko cakap kat aku.."Kata kawanku sambil muncung2 mulut kat aku..

Errrr...terkezut aku dengar... kawan aku ni bila dia bercakap mesti ayat dia panjang2..tanya soalan banyak pulak tu dalam satu masa..haha

dalam fikiran aku " macam mana nak tengok org cakap benar atau bohong?" eh,bukan laki dia cakap depan aku pon macam mana nak detect cakap bohong ke tak.. tapi bila kawan aku tanya rasa tu bermakna pendapat kita la kan??
Then, aku cubala jawab pertanyaan dia.. 

Aku rasa apa yang bf ko cakap tu betul, alasan dia taknak jumpa ko sebab takleh kawal bila dok dengan ko, nasib baik dia tu jenis yang terus terang..jarang lelaki bagi alasan sebegitu..

Lelaki ni ada imaginasi yang buas, nakal dan liar tau....bila dia nampak pompuan tak kira la dari sudut mana sekalipon yang tidak tertutop atau tutop but ketat atau jarang, dia akan cepat stimulate dan berimaginasi, mereka tak macam pompuan... Dah memang lumrah lelaki macam tu... Tak kira la lelaki yang baik ke jahat ke, nafsu mereka sama ja... yang bezanya ada yang boleh kawal dan tak boleh kawal ja... * jgn marah tau insan yg bergelar lelaki.

Dan ada jugak desas desus yang mengatakan" lelaki yang alim2 ni suka kahwin awal2, gatal betul.." Opss bukan aku yang kata, ada orang disekeliling aku... Tapi hakikatnya lelaki alim ka tak alim ka mereka semua ada nafsu yang sama ja... Cuma yang bezanya bagaimana diorang penuhi keinginan mereka, sebab tu lelaki alim pilih untuk kawin untuk elak dari dosa semasa bercinta...


So, kita ni sebagai perempuan kita jangan la nak salahkan kaum lelaki pulak ya kalau dia macam2 dengan kita sebab dah dia ada rasa macam tu.... Kalau dia nak bermacam2 jugak dengan kita, pandai2 la kita elak,  bagi terajang ka, pancung ka, tendang ka, siku ka... haha..kasarnyer...

Ini bukan pendapat aku ja, aku gtau apa yang dipelajari, didengar dan dibaca..ada sokongan ok.. hehe



" Owh..macam tu ke wei...Tapi aku tak pakai seksi, aku pakai sopan2 je, takkan dia bole terangsang kot...??" tanya kawanku lagi.

" Kan aku dah cakap lelaki punyer imaginasi yang nakal, ko pakai la apapon... dia scr outomatiknya... ermmm.. entah.. itu aku xleh nak gtau mcm mana.... Kalu ko nak tahu, baik tanya sang lelaki.." jawabku.


" Tapi aku rindu kat dia wei, dia taknak jumpa aku, aku text pon dia tak balas, ke dia dah taknak kat aku..." 

" aku tahu perasaan ko, tapi ko kenalah sabar, sabar dan sabar.. suatu hari dia akan cari ko jugak kalu dia suka ko" 

" masalahnya sampai bila wei???"

" kalau dia tak contact ko jugak, ko hantar je mesej bersuara nyanyi macam ni.." kalau padi, kata padi tidak aku tertampi2, kalau benci,kata benci tidak aku.......nanti terus menanti".. 


Kawan aku terus gelak dan pukul2 bahu aku.....

"Dah la wei, takda topik lain ka..? malas la topik cintan cintun ko tu.." jawabku..

Kawan aku ni dia banyak tanya skt....macam2 dia tanya...time dia ada masalah, dia cari aku.. katanya nak tahu pendapat aku... Aku ni bukan pakar sangat.. Just aplikasikan apa yg aku blajar dgn situasi... 

Okay, sampai sini saja...next time aku post lagi... Akhir kata, maafkan saya kalau ada tersilap kata.. DAN BE POSITIF OKAY...HEHE

* kepada insan yg bergelar lelaki betul x apa yg aku kata??? kalau salah sory..jangan marah dan terasa na...hehe





2 COMMENT. ( ^_^ ):

Anonymous said...

Haaa.. memang betul la tu. Lelaki tetap akan lelaki walau sebaik mana pun dia. Kecuali gay la.

jony said...

trimakasih infonya,,gan,,
sangat menarik dan bermanfaat,,,
mantap,,,