BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Aug 20, 2012

APA YANG BERLAKU DI HARI RAYA...??

Hai SelamaT Berhari Raya Yang Kedua... Semalam aku beraya Sakan.. Aku p Redah semua rumah yang aku kenal...rumah jiran, kawan2 aku dan sanak saudara yang dekat2... Bukan aku kutip duit raya..aku g kutip makanan simpan makanan dalam perut aku... Gila..banyak sungguh aku makan, selagi boleh makan, aku makan...Aku main rdah jer apa sahaja makanan.. semua campur2 dalam perut...

Pada malamnya... Aku dalam kritikal... Aku dalam wad Berak... hahaha... Aku tak tau aku tersilap makan apa sampai tandas dah jemu dengan aku, asyik tgk muka aku jer dalam tandas.. Dan aku juga tak boleh nak tido, asyik ke tandas jer... Tandas jer yang terbayang dalam kepala aku, benda lain takdak dah... Sampai aku mimpi, masa tu aku dalam LRT KL, aku gelabah cari tandas, nak membuang... Adoi..Tuhan saja yang tahu aku masa tu... Tapi nasib baik ia sekadar mimpi... Aku ingat betul2 dah, kalau betul2 tak tau la apa yang jadi dengan aku... haha...

Korang jangan jadi macam aku yer..

Dodle raya yang comel-sweet-lawa





0 COMMENT. ( ^_^ ):