BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Mar 23, 2012

SALAHKAH AKU BERBAJU KURUNG..???

SAHABAT A : E..EH.. FARA PAKAI BAJU KURUNG HARI NI...?

SAHABAT B : FARA... KENAPA PAKAI BAJU KURUNG NI... ADA PRESENTATION KE..?

SAHABAT C : AMBOI.. BUDAK TU PAKAI BAJU KURUNG...NGIGAU KE NI...??

SAHABAT D : FARA.. AWATNYA SOPAN SANGAT HARI NI..?

SAHABAT F: AYUNYA FARA HAR NI..BERBAJU KURUNG..

POKOKNYA SAHABAT DARI A-Z SEMUA TUJUKAN SOALAN YANG SAMA JER....

ADOHAI..SAHABAT2KU... KENAPA KORANG TANYA AKU MACAM TU...
TAK BOLEH KE AKU NAK PAKAI BAJU KURUNG..? 

AKU TAHU LA AKU NI BUKAN BUDAK YANG AYU2, LEMBUT2... AKU KASAR..

ADOI.. MANA TAKNYA, AKU JARANG SANGAT BERBAJU KURUNG GI KELAS.. AKU BERBAJU KURUNG TIME ADA PRESENTATION JER.. 

BUKAN XSUKA BAJU KURUNG..CUMA.. IA XSELESA BUAT AKU..
AKU NI JENIS YANG JALAN CEPAT2, LANGKAH PANGJANG2... SUSAH LA KALU PAKAI KAIN..HAHAHA... LAGIPON KALAU PAKAI SELUAR KAN SENANG NANTI NAK WAKCHAAA......  HAHA SENGAL.. 

KAWAN2... KORANG JANGANLA PERLI2 AKU LAGI YER KALU AKU BERBAJU KURUNG..
SEGAN LA PLK AKU...




0 COMMENT. ( ^_^ ):