BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Mar 3, 2012

KENAPA BLOG AKU XBOLEH NAK POST COMMENT??



Hari tu ada seorang blogger cantik manis  fiera kata blog aku xboleh nak comment...

bila aku check bukan setakat orang lain nak comment xboleh, aku sendiri pon xboleh nak komen blog aku..

Tahun lepas masa mula-mula buat blog ari tu boleh je komen tapi sekarang.... haiya.. patutla aku tak terima sebarang komen sejak akhir2 ni haha (bajet ramai reader)


ada tak sape2 yang tahu apa yang xkena???? angkat tangan......hehe

Awak... yang tengah baca ni tau x kenapa...??

Tahu = Kasi tahu saya mana nak betulkan & mana silapnya...mesej kat cbox ye..

Tak tahu = buat tak tahu je la...

kalu xda jugak xdapet nak buat pape..hehe

1 COMMENT. ( ^_^ ):

farazura said...

UNTUK MENJAWAB POST AKU DIA ATAS TU.
BLOG AKU TAKLEH POST KOMEN SEBAB TIME & DATE KAT LAPTOP AKU TAK TERSET DENGAN BETUL. BILA AKU BETULKAN BALIK BARU BOLEH. DAN SAMA JUGA TERJADI PADA FB AKU. TAKLEH BUKA FB, AKU CARI LA PELBAGAI CARA, BARULAH TAHU, TIME & DATE PENTING JUGAK YER..