BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Feb 9, 2012

OH MAK....





Ya Allah panjangkanlah umur mak ya Allah....

Lindungilah dia kemana sahaja dia berada Ya Allah....

Ampunkanlah segala dosa mak aku ya Allah dan ampunkanlah dosa kami terhadap mak Ya Allah...

Berkatkanlah segala usaha mak Ya Allah...


hanya doa dan kasih sayang  sahaja dapatku berikan pada mak....


Maafkan saya mak sebab xdapat penuhi keinginan mak... kami anak yang kurang baik...


Mak selalu dan sanggup berkorban apa sahaja demi anak2 mak...

sedangkan anak2 mak jarang dan ragu2 tuk berkorban demi  mak....

mak menjaga kami tanpa sebarang balasan...

sedangkan kami selalu ingin balasan atas apa yang kami berikan kepada mak.....

mak selalu buat kami tersenyum....

sedangkan kami selalu buat mak sedih.....


Xde sesiapa yang sehebat mak....

mak wanita yang paling cantik dan paling hebat di mata kami...

maklah segala2nya bagi kami....

kami xboleh bernafas tanpa mak disisi kami.....

kami nak mak selalu ada disisi kami....

kami minta maaf atas segala kekurangan dan kesalahan kami pada mak......


terima kasih mak atas segalanya yang mak curahkan kepada kami....

kami janji kami akan menjadi anak yang hebat macam mak....



hehe...hari ni bukan hari ibu tp aku sangat kagumi seorang insan yg bergelar ibu ni iaitu mak aku.... mak aku banyak berkorban untuk kami adik-beradik... dia tak kisah pasal dia, tapi dia kisahkan anak2nya, dahlah anak2nya semua degil dan nakal, susah nak dikawal.... hehe...aku nakal time kecik2 dulu ja, sekarang x...

"mak nanti sy beli sebuah rumah yang besar tuk mak ye, rumah ni dah nk runtuh menampung kami yg besar2 dan berat2 plak tu" aku selalu cakap cam tu kat mak...mak aku cakap " nanti aku pakai tongkat dulu la"

mak janganlah risau nanti kami akan usahakan demi mak....

terima kasih byk2 mak....kami sayang mak....


inilah mak aku, cantik kan...macam aku kan...haha perasan la.






0 COMMENT. ( ^_^ ):