BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Dec 2, 2011

PSIKOLOGI..


MINAT BETUL LA PSIKO2 ORANG NI...MNTG2 LA AMBIK PSIKOLOGI..
SAYA NK PSIKO ORG SIKIT NI... TP ANDA XTAU SAPE DIE..SBB SY XBGTAU..HUHU

SEBENARNYA, SBLM KITA NK PSIKO ATAU NILAI ORG KITA KENA PSIKO DIRI KITA SENDIRI DULU..
BARU BLH PSIKO ORG.. MAKSUDNYA KITA KENA KNL KITA DULU, BRU KNL ORG ER...

AKU RASA AKU DH KENAL AKU SIAPA, APA PERSONALITI AKU..APA KELEBIHAN AKU... APA KELEMAHAN AKU...APA YG ADA DGN AKU NI... HA... ITU AKU XNAK JWB... BIARLAH AKU & YG MAHA PENCIPTA YG TAHU..

SEBENRNYA, KITA BLH TGK ORG 2 BUKAN SPNHNYA...HANYA DIKIT2 JA..TP XSPNHNYA BETUL.. DALAM ERTI KATA LAIN KITA MERAMAL TINGKAHLAKU ORANG TU.. KDG2 RAMALAN KITA BUKAN SEPENUHNYA BETUL.

CIRI2  SI DIA.. SEORANG YG EMOSI.( MUDH NAIK ANGIN)
                                       TEGAS.
                                       SERIUS.
                                       SUKA BERSOSIAL.
                                       BERKEYAKINAN TINGGI.
                                       CEPAT BELAJAR.(BAHASA)
                                       SELALU ANGGAP DIA YG TERBAIK.
                                       PERAMAH (BG ORG2 YG INTIM DGNNYA)
                                       SUKA SENTAP.
                                       PEMIMPIN.
                                       BERPUAS HATI DGN PENCAPAIANNYA.
                                       RAMAI KAWAN & RAMAI MUSUH DIBLKNG(ORG DGKI @ XPUASHATI DGNNYA)
                                      1 KELAKUAN YANG XBERAPA NAK OK IAITU DIA N_ _ _ _

WALAUPUN DIA AGAK SUSAH UNTUK DIBAWA BRBINCANG, SUKAR HILANGKAN SKP EMOSINYA & BYK SIKAP YG NEGATIF TP RAMAI WANITA DI LUAR SANA YANG TERKEJAR2 MAHUKAN DIA SBB WALAUPUN DIA MUDAH BANGANG TP DIA ADA SIFAT2 LAIN YG BOLEH MENARIK PERHATIAN GADIS2 DI LUAR SANA, DIA ADA SIFAT KEPIMPINAN, BERSIFAT MATANG , SMART & ADA STAIL... ORANG PANGGIL KECANTIKAN SOSIA.. NICE HAHA

APAPUN, AKU UCAPKAN  TAHNIAH KPD DGN ADIK 2... SEBAB BERJAYA KEKALKAN KONSEP KENDIRINYA WALAUPUN HDPI PELBAGAI CABARAN YG BLH MDTGKN KSN NGTIF KE ATASNYA...

APA KONSEP KENDIRI 2??? XFAHAM...
APA SUSAHNYA, ANDA BOLE SEARCH KT PAKCIK GOOGLE.. KALAU ADA MASA AKU CERITA..




              


0 COMMENT. ( ^_^ ):