BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Dec 20, 2011

BILAKU SEDIH.

KAMU SEMUA NAK TAHU X....?


KAMU SEMAU NAK TAHU X...?


KAMU SEMUA NAK TAHU X...?


KAMU SEMUA NAK TAHU X...?




HARI NI AKU SANGAT SEDIH.... SAD... MALUNGKOT.....SEIYCI...SEULPEUN..

SEPERTI GAMBAR DI BAWAH NI...


NAK SHARE  SIKIT2 SORANG KESEDIHAN AKU NI... TOLONGLA AMBIK SIKIT2 SORANG...BARULAH RINGAN KESEDIHAN DI HATI NI..

KENAPA AKU SEDIH..?

SEBAB APA YANG AKU HARAPKAN & INGINKAN  XMENJADI, XTERCAPAI...
AKU INGAT HASRAT AKU HAMPIR TERCAPAI... TP..MALAH SEBALIKNYA MAKIN JAUH SEKALI NAK NAMPAK HASRAT 2 TERCAPAI...


BARU JER SEMALAM AKU GEMBIRA BUKAN MAIN...TP HARI NI...RASA SEDIH GILER....RASA NAK TERBANG JER MENANGIS KAT ATAS SUPAYA ORG LAIN XDAPAT LIHAT KESEDIHANKU....

TP AKU NI MMG PANDAI LA SOROKKAN KESEDIHANKU NI, BUKTINYA TD AKU RIANG RIA KAT KELAS...PADAHAL DALAM HATI SEDIH HANYA TUHAN JER YG TAHU...

AKU XBOLEH DUDUK SORANG2, KALU X MAKIN AKU LAYAN KESEDIHANKU INI...
TADI TIME HUJAN, AKU JALAN DALAM HUJAN...AKU SANGAT SUKA BERJALAN DALAM HUJAN TIME AKU SEDIH...SEBAB?? DLM HUJAN ORG XKAN NAMPAK AKU NANGIS...KAN2! TAPI AKU KENA TANGGUNG SENDIRI LA PENYAKIT LEPAS 2, SAPE SUH MANDI HUJAN... MACAM BUDAK KECIK JER... HAHA TERINGAT PLK DGN GELAGAT ORG DI SEKELILING AKU TD.. DIORANG PANDANG AKU SEMCM, HAH.... MANA XNYER, MESTI DIA PELIK ORG LAGI TENGAH KELAM KABUT DALAM HUJAN TP AKU JALAN MELENGGANG SAMBIL TERSENGIH...PDHL 2 BUKAN SENGIH...NANGIS...


MACAM NI LA HIDUP KAN, KADANG2 GEMBIRA, KDG2 SEDIH..
KABHI KUSHI KABHI GHAM LA DIKATAKAN...
HUHU


p/s: boring betul baca blog aku ni kan..


0 COMMENT. ( ^_^ ):