BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Dec 28, 2011

CINTA MUKA BUKU VS CINTA MUKA BULU.


PARODY-CINTA MUKA BULU

FUYOO.. LAGU CINTA MUKA BUKU GLAMOR BETUL...

JIRAN  RUMAH AKU NI ADA KANAK-KANAK  WAT PESTA CINTA MUKA BUKU...

BERULANG2 KALI PUTAR LAGU CINTA MUKA BUKU NI...

DI SANA CINTA MUKA BUKU.. DI SITU CINTA MUKA BULU..

ADOI APEKEHEH...??

BUDAK2 BLH HAFAL LAGU NAJWA LATIF NI... SAMA CAM LAGU POKOK-HAZAMA 2...

FUH..BISING GILER DENGAR BUDAK2 NI MENYANYI TERLOLONG....

TAPI AKU TERHIBUR JUGAK DENGARNYA, MANA XNYA KAT RUMAH SUNYI BANGET.. XDA ORANG, HANYA AKU INSAN KESEPIAN KAT RUMAH... NASIB BAIK ADA BUDAK2 KAT JIRAN UMAH AKU NI....

TAPI YANG KELAKARNYA PART LIRIK " KITA BERKENALAN HANYA DALAM LAMAN MUKA BUKU" 2.. ADA YG BUDAK SEBUT BUKU DAN ADA JUGAK YANG SEBUT BULU...
AKU XFAHAM, DAN GA NGERTI  CINTA MUKA BULU 2 MACAM MANA...

APAKEHEH..?? MACAM2 LA BUDAK NI...

TERIMA KASIH YA KANAK2 SEBAB BUAT AKU TERSENYUM, WALAUPUN MASA 2 AKU DEMAM & SEDIH SEBAB SOMEONE..




0 COMMENT. ( ^_^ ):