BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Aug 13, 2011

MANUSIA OH MANUSIA

GUA MUSANG ,JUMAAT ,12 OGOS 2011- HARI NI AKU DIKEJUTKAN DENGAN SATU BERITA. SEORANG IBU KEPADA SEMBILAN ORANG ANAK INI MENJADI MANGSA ROGOL BUNUH. MENURUT IBUKU, MANGSA TERSEBUT MERUPAKAN SALAH SEORANG PELANGGAN TETAP MAK AKU. KEJAM SEKALI PENJENAYAH ITU SEHINGGA KERANA NAFSU SANGGUP BUAT APA SAHAJA. WANITA YANG BERUMUR DALAM LINGKUNGAN 4O TAHUN ITU DIKATAKAN DIROGOL SEBELUM KEPALANYA DIPUKUL MENGGUNAKAN SESUATU BENDA YANG MENYEBABKAN KEPALANYA BERLUMURAN DARAH. MANGSA DIJUMPAI DI ATAS JALAN.

MENURUT MAK AKU KES INI MASIH LAGI DALAM SIASATAN KERANA POLIS TIDAK MENEMUKAN SEBARANG TANDA2 ATAU BUKTI2. MOTIF KEJADIAN JUGA BELUM DIKETAHUI LAGI. KES SEBEGINI SUKAR DISIASAT KERANA TIADA SAKSI DI TEMPAT KEJADIAN.

SEKIAN.


HANCUR BAHASA MELAYU AKU... SORY LA, AKU DAPAT BM 4B SPM, TERUK BONAR AKU KAN.. JANGAN GELAK KALU SALAH..
AKU XSANGKA KES MACAM NI MENIMPA DI KAWASAN KAMPUNG AKU..

MEMANG BETUL LA MANUSIA NI SANGGUP LAKUKAN APA SAHAJA KERANA NAFSU SEMATA2..

AKU HARAP SUSPEK CEPAT DITAHAN DAN KENAKAN HUKUMAN YANG SETIMPAL KE ATAS BERBUATANNYA. BODOH LAKI2 2.... KEJAM, XBERPERIKEMANUSIAAN LANGSUNG..

AKU SANGAT TAKUT DENGAN KES SEBEGINI, SEBAB 2 AKU XPERNAH JALAN SORANG2, SENTIASA BERDUA... ADA YANG KATA AKU XPANDAI BERDIKARI, PERGI MANA2 NAK SUH ORANG TEMANKAN...


AKU BERDOA SEMOGA AKU, KELUARGAKU , SAHABATKU DAN MASYARAKAT DI LUAR SANA SENTIASA DILINDUNGI ALLAH..


AMIN...

0 COMMENT. ( ^_^ ):