BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Aug 12, 2011

LELAKI OH LELAKI !!

apo kono dengan budak lelaki??? Adoi.. bila keluar tempat ramai2 mesti ada sang  kumbang yang nak mengurat la katakan... Dah memang lumrah perangai lelaki suka mengurat pompuan... dengan pelbagai cara pulak 2...

Aku nak citer  sikit pasal aku dan adik2ku ketika shopping kat pasar malam.. haha macam xder tmpat lain. .sbnrnya tujuan g sana untuk beli makanan... HAHAHA.. lepas berbuka masih lagi lapar.... perut ape la...


Time kitorang berhenti kat kedai tudung, ada 2 orang lelaki tercegat dihapanku.. apa yang dia nak xtau...


" EH,ANAK KE 2??" soal salah seorang drp laki 2..

TIME 2 AKU PEGANG SI IMAN BUDAK YANG COMEL 2..


" YA..ANAK.. KENAPA?? soalku..

" AH... COMEL MACAM MAK DIA" Katanya.


TETIBA JER AKU RASANAK GELAK, HAHAHA... APA LAGI AKU GELAK LA... DALAM HATI BICARA" AKU COMEL KE?" HAHA,, BUKAN COMEL PON TAPT NOT BAD LA.. KUA3...

DENGAR JER AKU GELAK DIA DAH TAHU,BUKAN ANAK AKU PON...

" TIPU LA AWAK NI" Katanya.

" KAMU NAMPAK AKU MACAM DAH KAHWIN KER?? soalku.


" XLA.. DAH TAHU DAH BUKAN ANAK AWAK, SAJER JER"

LEPAS 2, AKU DUKUNG SI IMAN DAN  TERUS BLA DARI SITU, BUKAN APA,AKU KENA CARI MAK AKU.. ENTAH KEMANA HILANGNYA.. AKU SEMPAT DENGAR DIA KATA 2 PATAH PERKATAAN..

" NAK NOMBOR"


TIME AKU DAN ADIK2KU SINGGAH KAT KEDAI PAKAIAN PULAK.. TETIBA JER BERDERUNG ( macam 2 ker eja ) LELAKI DIHADAPAN, BUAT APA ENTAH.... APA LAGI???


"Pewit.." LONTARAN SUARA KE ARAH KITORANG..

" Cuk..." LONTARAN BUNYI YANG SEAKAN CICAK DITUJU KE ARAH KITORANG.

" Awak 2.." LAGI SUARA MEMANGGIL2..

" Ehem2.." LAGI SUARA YANG SEAKAN IKLAN SAKIT TEKAK.. 

KITORANG MULA RASA XSELASA.. APA XNYER, DIORANG INGAT POMPUAN SUKA KER BUAT SUARA2 MACAM 2.... MMG SUNGGUH XSELESA,XTAU NAK BUAT APE KALU KITORANG BERPALING,MESTI DIORANG KATA GATAL LA APER,KALU BUAT DEK JER.. MESTI DIORANG KATA SOMBONG.. XPAHAM BETUL DENGAN LAKI2 NI...
AKHIRNYA KITORANG BLA JER DARI SITU.. 2 PATAH PERKATAAN YANG AKU DENGAR DARI DIORANG.
" poyo betul"

LELAKI CARA MENGURAT SEMUANYA SAMA JER.. XDA CARA LAIN KA..

AMBILLAH CARA DGN MAIN GITAR SAMBIL MENYANYI KER HAHA.., NI X.. LAGI2 SUARA YANG SEAKAN CICAK 2 YANG DIPILIH..

LAGI 1, CUBA JADI GENTLEMAN TAPI JANGAN TERLEBIH GENTLEMAN SUDAH..

2 BARU SIKIT, CARA MENGURATNYA, SEBENARNYA BANYAK LAGI.. MALAS NAK CITER..



IMEJ DARI UNCLE GOOGLE



0 COMMENT. ( ^_^ ):