BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Aug 4, 2011

LAWAK JOZAN MAHARAJALAWAK BOLEH BIKIN UBAT.

LAWAK JOZAN MAHARAJALAWAK BOLEH BUAT UBAT?? UBAT APA 2?? HAHA.. UBAT MARAH... KENAPA UBAT MARAH??

 CERITANYA BEGINI, PADA SUATU HARI, SEBAIK SAHAJA TIBANYA EMAK AKU KAT RUMAH DIA MULAI MARAH TIDAK TENTU PASAL.. APA LAGI NI MESTI MARAHKAN ABAH.. MAK SELALU MACAM 2... HABIS SATU RUMAH BAGAIKAN SEDANG MELANDA ANGIN RIBUT TAUFAN.. MANE XNYER.. SOUND MAK AKU 2 LEBIH KUAT DARI SPEAKER BOX.. HAHA.. 

APA LAGI DARIPADA  AKU LAYAN BEBELAN MAK, AKU YANG TENGAH TENGOK MOVIE  HANTU KAT YOUTUBE, TETIBA GATAL JER JARI MENAIP SEARCH JOZAN MAHARAJALAWAK.. CITER  LAWAK LAGI ELOK KALU DIPADANKAN DENGAN  KEMARAHAN MAK AKU.. HAHA..



APA LAGI AKU TENGOK LA LAWAK JOZAN 2, TETIBA EMAK AKU TERPANCUT DI HADAPAN LAPTOPKU, BERDEKAH DEKUH DEKIH, MAK AKU KETAWA... TERBAIK LA JOZAN BOLEH BUAT MAK AKU  YANG LAGI BERAPI JADI BERAIR... AIK..BETUL KE??
TADI AKU TENGOK MUKA MAK AKU MACAM SINGA MENGAUNG JER, LEPAS TENGOK LAWAK JOZAN MUKA MACAM KUCING YG TENGAH MELOMPAT2.. HAHA IBARAT JER 2...


NASIB BAIK KALI NI API MAK AKU XMELARAT.. SEMPAT AKU SIMBAH DENGAN AIR..
SEKARANG AKU DAH TAHU APA UBAT MARAH.. UBAT 2 BERNAMA JOZAN.... KWA KWA KWA...

ADE LAGI CITER PASAL MAK AKU NI..

SUATU HARI MAK AKU BALIK DAN BERTANYA PADAKU.

" Mael jokoh xpindoh2 lagi ko?? tanya mak aku.

" gapo ma, mael lambung?? tanyaku balik sebab telingaku dengar mak aku sebut nama mael lambung.

BERDEKAH DEKUH DEKIH MAK AKU KETAWA..


"Mael lambung mari mano pulok, aku kato mael jokoh hok dok kesedar inn 2, buke mael lambung zizan 2... mu ni jauh bezo mael lambung denga mael jokoh, telingo mu kure doh 2, g repair nuh..."

APA LA MAK AKU NI,  AKU ADA BUAT LAWAK KE SAMPAI GELAK XINGAT DUNIA.... 


MAK AKU MASIH LAGI GELAK TERINGATKAN MAEL LAMBUNG, AK TAHU NI MESTI DIA TERINGATKAN LAWAK ZIZAN YANG FINAL 2.. YANG MUZIKAL KOMEDI.. SEBAB TETIBA DIA MELATAH..
" Opocot! mak mu michael jacson.." TERINGATKAN JOZAN JOGET LAGU BEAT IT 2..
HEY, INI MAEL LAMBUNG XKIRA SIAPA DEPAN AKANKU LAMBONG.
HEY INI MAEL LAMBUNG XKIRA SIAPA DEPAN AKANKU SAMBUNG.

ADUHAI.. APA YANG AKU TAIP NI... XPERLA, JUST DO IT KAN..

0 COMMENT. ( ^_^ ):