BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Aug 15, 2011

HARI YANG KU NANTI

SETAHUN SEKALI DIA DATANG DAN PERGI.... HARI RAYA AIDILFITRI..
HARI 2 LA YANG KUNANTI, HARI YANG PENUH BERMAKNA BAGIKU..
HARI APABILA FAMILY BERKUMPUL BERSAMA.. BERKUMPUL DENGAN SAHABAT2..

DAH 15 HRI RAMADHAN....
MASA BEGITU PANTAS....
APA YANG AKU NANTIKAN IALAH MALAM LAILATULQADAR.... TIDAK LAMA LAGI AKAN MENJELMA, DAN AKU AKAN PASTIKAN AKU XTERLEPAS.....


BUM BUM KEBABO BUNYI MERCUN SITU SANA SINI....
"SELAMAT HARI RAYA, HARI UNTUK KITA BERSUKA RIA" JERITAN ANAK2 KECIL DI SEKELILING KAMPUNGKU SAMBIL BERMAIN BUNGA API YANG BERSINAR INDAH...


RIUH BUKAN MAIN LGI KAT PASARAYA BILA RAYA DAH NAK DEKAT, MACAM SARANG TEBUAN....
PENUH SESAK DENGAN KERETA, BELUM LAGI 3 HARI NAK RAYA....


WARNA WARNI BAJU RAYA DAN KUIH RAYA MEMIKAT MANUSIA2 YANG BAKAL BERAYA XLAMA LAGI.... 
DISAAT MENGHITUNG HARI RAYA AKU HARAP IBADAH2 DITERIMA ALLAH.... AMIN..
SESUNGGUHNYA SOLATKU, IBADAHKU, HIDUPKU, MATIKU HANYA SEMATA2 KERANA ALLAH.. TUHAN SEMESTER ALAM...
AKU TAIP HARI YANG KUNANTI KAT YOUTUBE, TERJUMPA PULAK LAGU NI... RUPA2NYA ADA LAGU HARI YANG KUNANTI 2 LAGU RAYA... HAZAMA PULAK 2 NYANYI.. AKU FAN HAZAMA.. (HAHA.. KATA MINAT HAZAMA TP XTAU LAGU NI ADA..)


0 COMMENT. ( ^_^ ):