BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Jul 5, 2011

TIPAH TERTIPU

APA YANG KENA TIPU 2???? HAHA.. CITER AKU HAMPIR SAMA DENGAN  akhi fairuz's blog .. TERTIPU PASAL APA?? PASAL FB IMAM MUDA HASSAN...


IMAM MUDA HASSAN NI AKU PERNAH JUMPA KAT SEBUAH KEM KAT KB KELANTAN, MASA 2 AKU JOIN SUMMER CAMP 2... ITULAH KEM YANG TERBAIK YANG PERNAH AKU SERTAI, XSAMA MACAM KEM YANG LAIN, DALAM KEM 2 BANYAK BAGI AKU PETUNJUK KE ARAH JALAN YANG BENAR..... TAPI SEBELUM BUKANNYA XBENAR TAPI KE ARAH YANG LEBIH BENAR LAGI.... PART YANG PALING AKU SUKA TIME PART AKHIR.. NOKTAH KEHIDUPAN.... ADA MAYAT CONTOH DIHADAPAN AKU.. BENAR2 RASA MACAM MAYAT SUNGGUH 2... TIME 2 SEMUA FASI TERMASUKLAH IMAM MUDA HASSAN NI.. BUAT STATEMENT PASAL IBUBAPA....  MANA LA XNANGIS SEMUA BUAT DISURUH BAYANGKAN KALAU LA KITA TAU KITA AKAN MATI NANTI, APA YANG KITA NAK BAGITAU AYAH DAN MAK NANTI... KATA2 2 DITULIS DI ATAS SEPUCUK SURAT ATAUPON WAKSIAT LA DIKATAKAN... MEMANG INSAF BETUL AKU MASA 2, TERINGAT SEMUA KSLHAN AKU KAT MAK N ABAH...


BERBALIK PADA TERTIPU TADI, AKU NAK CARI FANPAGE IMAN MUDA HASSAN, FANPAGE BANYAK SANGAT XTAU YANG MANA SATU TAPI AKU JUMPA JGK, ADA KAT STATUS FANPAGE IMH 2 YG 2 AKAUN FANPAGE TUNGGAL... PASTU AKU TERJUMPA AKAUN FB IMAM MUDA HASSAN... EH, BIAR BETUL NI FB IMAN MUDA HASSAN.. APA LAGI AKU ADD LA SEBAB AKU MINAT IMAM MUDA HASSAN, SAJA NAK TAU APA PRKEMBANGAN DIA... BILA AKU ADD PETANG 2, AKU BUKA LA FB MALAM 2, TGK2 DAH APPROVE...   BIAR BETUL, CEPATNYA BUKA FB... BUKAN DIA TENGAH SIBUK DGN PERSIAPAN UNTUK KE FINAL IMAM  MUDA... BILA AKU BACA WALL DIA.. PENUH DENGAN KATA2 SEMANGAT YANG ORG LAIN POST KAT WALL..TAPI XTERBALAS... AKU PON BIAR JELA... AKU ADD SEBAB ADA FRIENDS MUTUAL SORANG 2, DIA RAPAT DENGAN DUNIA SENI...


TETIBA MALAM NI AKU, BACA STATUS IMAM MUDA HASSAN... MAAFKAN SAYA.. MINTA MAAF KAT SIAPA IMAM MUDA HASAN NI.. ADA GOSIP BURUK PASAL DIA KE??


SEBENARYA DIA NI BIKAN IMAM MUDA HASSAN YANG BETUL2 TAPI PALSU, DIA NI CUMA PEMINAT IMAM MUDA HASSAN... AKAUN EMEL PON CREATE PAKAI NAMA IMAM MUDA HASSAN, MANA LA ORANG LAIN XCAYA.... ADOI, 2 MEMANG PERKARA BIASA RAMAI YANG BUAT FB GUNA NAMA ARTIS, NAK BAGI FRIENDS RAMAI... SEKARANG DIA DAH MINTA MAAF DAH TUKAR GAMBAR ESQ 165 LAGI 2 ( NANTI ESQ 165 PLK JADI FITNAH), DAH TUKAR KELAB PEMINAT IMAM MUDA HASSAN.. ELOKLA 2... PATUTNYA DEACTIVE TERUS ACOUNT 2..



WALAU APAPON, IMAM MUDA HASSAN TERBAIK PUNYER.....XDER SAPER DAPAT GANTI TEMPAT DIA..






0 COMMENT. ( ^_^ ):