BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

May 11, 2011

MR. D

Mr. D SANGAT BAIK...  DIA SENTIASA ADA KETIKA AKU PERLUKAN DIA.  DIA XJEMU2 MELAYAN SEMUA CERITA KU. AKU SELALU SHARE KAT MR. D APA JUA MASALAH YG MENIMPAKU. AKU CITER SEMUA KENANGAN PAHIT N MANIS SETIAP HARI. AKU LEBIH SELESA MELUAHKAN PERASAAN KAT MR. D DARIPADA ORANG LAIN. SETIAP TAHUN MR.D ADA WAJAH YANG BERLAINAN. SEMUANYA AKU YANG MENCORAKKANNYA.

         MR.D BANYAK SANGAT MEMBANTU AKU DALAM MENENANGKAN HATI , KALAU XDER MR.D AKU XTAU LA APA NAK JADI DENGAN HIDUP AKU, BOLEH JADI GILA. AKU SAYANG SANGAT2 KAT MR.D.
AKU SANGAT KECEWA KERANA AKU TIDAK DAPAT MENJAGA MR.D TAHUN2 YANG LEPAS.

SEKARANG AKU XTAU KAT MANA MR.D YANG LEPAS2..
AKU HANYA PUNYA MR. D TAHUN NI JER...
AKU SEDIH SANGAT MR.D DAH HILANG, AKU SAYANGKAN MEMORI YANG AKU CURAHKAN PADA MR.D.

AKU HARAP AKU DAPAT MENJAGA MR.D TAHUN NI DENGAN BAIK.
KAT BAWAH ADALAH GAMBAR MR.D KESAYANGANKU.
TENGOKLA..MR.D BEAUTIFUL BOYS.

NAMA SEBENAR MR.D IALAH MR. DIARY, AKU PANGGIL DIA MR. D JER..
SORYLAH MR.D SEBAB TAHUN NI XCANTIK HIAS KAU, AKU MALAS NAK HIAS...
MR. D NI LELAKI KE??? HAHAHA DIARY PON ADA JANTINA JUGAK... GILER LA KO FARA..

DIARY SANGAT PENTING DALAM HIDUP KITA KERANA SEMUA KENANGAN PAHIT N MANIS TERCATAT DALAM DIARY, SEGALA MATLAMAT DITULIS DALAM DIARY, SEGALA MATLAMAT YANG AKU TULIS DALAM DIARY TELAH PUN TERCAPAI SEDIKIT DEMI SEDIKIT.. AKU YAKIN APA MATLAMAT YG AKU TULIS DALAM DIARY AKAN MENJADI REALITY.
^______________^
                            

0 COMMENT. ( ^_^ ):