BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Feb 8, 2011

Ketahuan

 ekjusnya xtahan 2,banyak asap plumbum keluar, boleh mencemarkan udara nie.
             fuyo,dah kreatif tapi tayar kereta macam buah tembikai, keciknya tayar.
 kereta jalan atas air ka nie???? apa yang ada dalam kereta 2?? ular ka... mana kaki pemandu 2??
 hehe... macam pernahku lihat gambar ini,tapi dimana ya.. gambar zarith kat buku aku ni.
nak kata orang x... makhluk xbernyawa accident sebab selalu sengih2 kat orang, xtgk kiri kanan.

Ha... ni tau hasil kerja siapa nie??? nie hasil kerja adik bongsu aku,nie buku dia masa darjah 5.sekarang dah darjah 6...  kreatif kan dia?? haha... bukan kreatif kreotif... ceritanya begini... masa aku suruh adik aku ambik begnya untuk aku tengok apa yang dia study kat sekolah, dia xmau.. so, aku ambik la sendiri begnya, bila check2 apa yang dia study kat sekolah,buku bm dah ok,sejarah dah ok tulis, mt pon dah ok cuma buku yang last aku tengok buku subjek bi, ini la isinya... buat bi dibuat buku seni, apa lagi.. bila aku pandangnya,dia terus melangkah pergi keluar. Xnak dengar komen akaknya la 2. Nie akak dah komen kat atas.. APA DA, MAU BELAJAR KA MAU MENUKIS, KETAHUAN DEH KAMU.

0 COMMENT. ( ^_^ ):