BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Mar 1, 2011

Facebook oh facebad

Aku daftar facebook akhir tahun 2010, baru ja tapi dah macam2 karenah aku dapat tengok.. Memang tidak dinafikan yang facebook dapat menyatukan sahabat2 kita yang dah lama tak bersua dan xda khabar berita, aku pon seronok dapat contact kembali sahabat aku yang dah 8 tahun xjumpa...aku dapat tahu melaui fb jugak boleh buat duit tapi buat masa ni malas lagi nak ambil tahu macam mana nak buat duit melaui fb 2, di hati pon teringin jugak sebenarnya nak tahu... tapi biar la dulu, aku banyak lagi kerja yang perlu aku buat, jadi seorang pelajar memang banyak tugasnya, kadang2 tension tapi kenalah pandai2 kawal tension 2, kalau aku stress aku akan nyanyi dan menangis.. 2 lah cara aku menangani ketegangan aku. Berbalik kepada fb, ada kisah seorang budak 2 upload gambar dia kat fb, pas 2 pasti la ada yang mengomennya, kalau komen yang baik xpala la, ni yang very bad.. xsanggup aku membacanya tapi baca jugak.. Aku sangat xsuka kalau orang mengomen gambar dengan bahasa yang biadap..... kesian kat empunya gambar 2..

Nie satu lagi hal... mat saleh mana tiba2 send kat inbox dengan kata2 macam ni... takut aku jadi pape, so aku biar ja... aku xfaham apa kenapa tetiba ja say macam ni...honey bunch la...siap citer kat mak  la,bg no tepon la... pas 2 luahkan perasaan la..  takut aku... baik aku diam ja..

0 COMMENT. ( ^_^ ):