BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Feb 8, 2011

Diary oh Diary




Sedihnya semua diary2 aku hilang...Nie abang aku punya pasal la, mengemas rumah samapaikan diary aku dibuangnya, padahal aku dah simpan di tempat yang sepatutnya dah... KENAPA la jadi macam nie, bukannya apa, aku sayang sangat kat diary2 aku 2, dialah teman aku ketikaku dalam keaadaan senang dan susah. Lagipon, banyak maklumat yang ada dalam buku diary 2, setiap kali aku balik rumah aku mesti cari diary aku 2, padahal dah tahu diary dah xda, masih lagi tercari2, berharap la kononnya diary akan ada balik. Hmm,,, yang dah xda, biarlah... jangan dok cari lagi... Tapi kesian lah diary aku mesti di kat tempat sampah-sarap, entah2 dah dihanyut oleh air sungai hari 2... Diary amat penting dalam hidup aku, buku diary bukanlah sebuah buku, hanya urutan entri atau jurnal fikiran seseorang atau perasaan malahan untuk eksplorasi bahagian dalam jiwa manusia, untuk ekspresi terdalam seseorang diri, nota fikiran dan idea. ^_^

0 COMMENT. ( ^_^ ):