BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Feb 3, 2011

Dear diary ( worry)

Aku ingat blog aku dah xboleh nak sign in tadi sebab dah berapa kali cuba sign in xboleh, lepas 2 aku cuba punya cuba baru masuk... kalau dah xboleh masuk tadi kecewa la aku sebab sia2 ja aku post walaupon xberapa banyak.... Sejak ada blog nie aku dah xrasa boring dah sebab aku leh jenguk2 blog nie huhu... Pada mulanya,aku nak buat blog nanti cuti khas sem bulan 5 nie tapi bila aku dah tertanya kat kawan aku macam mana nak buat blog.. dia terus ajar n buat account.. aku pon lantak la... Terima kasih la kat kawan aku shadila dah banyak ajar aku pasal buat blog nie... ^_^..
Tukar citer lain. . Aku benci la dengan si dia 2, xda pendirian langsung, dia balik kepada perangai dia 2...
Lantak la aku dah xnak pikir pasal dia lagi, tapi masalahnya semakin aku mau lupakannya semakin 2 la aku ingatkannya.... " Dah la aku ni xbaik tau benci2 orang,dia punya perangai dia punyer pasal la apa yang aku kisah sangat ni... dah fara ko pasti boleh lupakannya." !!!!
Bye DIARY.

0 COMMENT. ( ^_^ ):