BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow Disini

Feb 8, 2011

Barang berharga

 Nie gelang tangan yang adik aku form 1 bagi kat aku, masa 2 aku nak pergi tinggalkan rumah untuk sambung belajar kat um nie, dia kata apa.. " Nah kak ambik la gelang nie buat kenangan, nanti kalu kak rindu kat Yu tengok la gelang nie, hehe . " Baik sungguh adik aku,, Pada mulanya, ingatkan muat untuk aku, rupanya tidak.. hehe, xpa la.. Akak akan simpam gelang nie hingga nafas terakhir. ^_^
 Nie gelang yang mak aku bagi kat aku time aku menyambut ulang tahun kelahiranku yang ke-17, dah lama pon.. tengok la dah buruk pon.. mak aku yang pilih dan taruk nama zura. Kenapa zura??? family aku pangil zura.. Ada  1 lg nama manjaku tp xbest didengar.. huhu , gelang nie aku akan simpan hingga ke hujung nyawaku walaupun semakin hari semakin buruk, ia tetap dipandang baru olehku.. aku nie merosakkan bahasa la...

Ha.. ni pulak adik aku yang berumur 18 tahun punyer, nie bukan dia yang bagi, aku yang mintak, dia xnak bagi kat aku tapi aku desak suh bagi kat aku, so dia bagi la kat aku..kesian dia.. sebenarnya blh pon kalau aku g kedai tempah sendiri tapi malasla... aku nak benda nie sbb nama farah,,, semua adik-beradik perempuanku 1st name farah last name ja lain.. Adik bongsu pompuan ja la nama lain. hehe... lupa lak nak edit benda nie bagi cantik skt tapi xpala dah cantik dah... ^_^

0 COMMENT. ( ^_^ ):